کامپایل Unreal Engine 4.18.2 موتور بازی سازی آنریل انجین

موتور بازی سازی Unreal Engine اولین بار سال ۱۹۹۸ همراه با عرضه بازی Unreal معرفی شد . استدیو بازی سازی اپیک تا بحال توانسته توسط این موتور بازی سازی بازی های زیادی را عرضه نماید . استقبال بی نظیر کاربران از این موتور باعث شد تا سبک های دیگر هم به دسته موضوعات ساخت این استدیو اضافه شود . از جمله این سبک ها می توان به نقش آفرینی و سبک جاسوسی اشاره کرد . در حال حاضر توسط موتور بازی Unreal Engine برای تمامی پلتفرم ها از جمله ویندوز ، ایکس باکس ۳۶۰ ، لینوکس ،پلی استیشن ۳ ، آی او اس ، اندروید و اچ تی ام ال ۵ بازی ساخته می شود . 

: Unreal Engine راهنمای نصب

۱. ابتدا تمامی بخش های بسته مورد نظر را دانلود و با نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج نمایید.

۲.به دلیل زیاد بودن حالات ممکن برای کمپایل کردن برنامه و همچنین رایگان شدن آن از نسخه ی ۴.۷ به بعد، قرار دادن سورس برنامه باعث می شود که تمامی کاربر ها مخاطب قرار گیرند و فقط عده ی خاصی که از یک کانفیگ مشخص استفاده می کنند نسبت به دیگر کاربران ارجهیت داده نشوند. برای همین فقط سورس کد برنامه قرار داده شده است و کمپایل کردن آن به میل خود بر عهده ی شماست.

۳. در صورتی که از پکیج در ویندوز استفاده می کنید، برای کمپایل نیاز به Visual Studio 2015 دارید. در صورتی که از OSX استفاده می کنید، نیاز به Xcode دارید و در صورتی که از لینوکس استفاده می کنید، می توانید با یکی از تولچین های معمول برنامه را کمپایل کنید.توجه داشته باشید که برای کمپایل در لینوکس باید به وابستگی ها نیز توجه داشته باشید. برای راهنمایی کامل تر راجع به بیلد کردن در لینوکس به این صفحه مراجعه کنید.

۴. Visual Studio را با تنظیمات پیشفرض نصب کنید. در صورت تمایل برای تغییر تنظیمات، اطمینان حاصل کنید که MFC Libraries حتما تیک خورده باشد.

۵. پس از نصب Visual Studio، فایل GenerateProjectFiles.bat را اجرا کنید تا فایل های پروژه برای شما ایجاد شوند. سپس فایل UE4.sln را باز کنید تا وارد محیط Visual Studio شوید. سپس از نوار بالایی، کانفیگ بیلد خود را روی Development Editor ست کنید. برای آشنایی با بقیه کانفیگ ها به این صفحه مراجعه کنید. اکنون در قسمت مدیریت پروژه روی UE4 کلیک راست کنید و Build را انتخاب کنید. بسته به ویژگی های سخت افزاری خود اتمام کمپایل می تواند از متغیر باشد. معمولاً این زمان بین ۱۵ تا ۴۰ دقیقه است.

۶. پس از اتمام بیلد دکمه ی F5 را فشار دهید تا محیط ادیتور باز شود. می توانید به فایل اجرایی آن نیز از آدرس زیر دسترسی پیدا کنید :

/Engine/Binaries/Win64/UE4Editor.exe

۷. برنامه رایگان بوده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

نکات:
– این نسخه از موتور Unreal فقط بر روی سیستم‌های ۶۴ بیتی نصب می‌شود و استفاده از آن در محیط Windows XP پیشنهاد نمی‌شود.
– توجه داشته باشید فایل‌ها تا بیشترین حد ممکن فشرده شده‌اند و بعد از استخراج و کمپایل حجم آن‌ها به بالای ۲۰ گیگابایت می‌رسد، ضمن این که تمامی فایل‌های قابلیت تعمیر توسط برنامه WinRAR را دارا می‌باشند.
– به علت تو در تو بودن پوشه‌ها و تعداد بسیار بالای فایل‌ها، در هنگام اسخراج از حالت فشرده، آن را در مسیری Extract کنید که نام کوتاهی داشته باشد، برای مثال C:\Unreal چون در غیر این صورت با خطای تعداد کارکتر بالای ۲۵۵ مواجه خواهید شد.
– این مجموعه برای افرادی مناسب است که برنامه نویسی به زبان C++ و انیمیشن سازی سه بعدی را تا حدودی بدانند.
– نسخه‌های جدید این موتور گرافیکی فقط از DirectX 10 تا DirectX 12 پشتیبانی می‌کنند

جهت دانلود به لینک زیر مراجعه کنید.
روی اینجا کلیک کنید
سپس با زدن رد تبلیغ به صقحه دانلود هدایت میشوید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...